Cinci fara punct in Mai

M-am trezit cand tu dormeai, cu tot sangele adunat in dej’te. Trandafirul de colectie legat deasupra patului cu-o matase necunoscuta m-a sarutat pe frunte. Copia e strivita intr-un ghiozdan rosu de cuvinte daneze. Am dat jos de pe perete toate sarbatorile si-am pus intr-un cui care dintotdeuna mi s-a parut inexplicabil de urat lumina imprumutata de la o usa din trei cifre.

Cateodata uit.

A, da, noptiera in care nu mai vrea sa traiasca ascunsa povestea. (dintr-o poveste ies cateva kilograme de hartie)

Uit inceputuri.

Octombrie? Noiembrie? Mi-ar fi placut sa ma cheme „Mai”.

Lasă un răspuns

