Anybody home?!

Am cel putin o tripla personalitate. Imi place asta.

Incerc sa resuscitez in noaptea asta una din ele.

” Sara pe care o cauti tu nu mai exista de mult” , imi spune cel pe care l-am crezut al meu. Detest oamenii care cred ca ma cunosc mai bine decat incerc eu sa o fac. Am realizat  facut multe. E timpul sa le povestesc. Nu incerca asta acasa… Viata arata mai bine privita cu ochi de inger. Nu-ti ridica tampla prea sus, s-ar putea sa ti-o umpli de riduri zilnice si sa-ti zdrobesti sufletul.

Inspir-expir. E greu. Ma simt stangace, desi scriu cu ambele maini. Mainile-mi par acum mai mature. O fii de la vicii? Da, am si eu, si noi. Cu totii. Iti recomand o melodie, daca inca le renegi.

Si pentru prima oara sunt presata. De timp, desi maine, ca in ultimele zeci de zile nu fac altceva decat sa lenevesc. Tantarii. Mancar ei nu s-au schimbat. La fel de nesuferiti. Doua lumini. Diferite, una calda alta rece.

Ma consolez, gandindu-ma ca am trecut la alt nivel. Prostii!

„Brutal heart’s” in fundal… O fi un semn. Sunt amuzanta? Nu! Sa dormim, zic!

Lasă un răspuns

